Chorwacja
- Największe przewyższenie
- Najtrudniejsze podjazdy (wg punktów)
- Największe nachylenie na kilometrze
- Największe nachylenie na 500 metrach
- Największe nachylenie na 100 metrach
- Najwyższe podjazdy
- Ranking odcinków bez wypłaszczeń
- Najtrudniejsze fragmenty podjazdów
- Ranking najbardziej stromych fragmentów
dla określonego kraju - Polska
- Czechy
- Słowacja
- Niemcy
- Ukraina
- Włochy
- Francja
- Austria
- Szwajcaria
- Słowenia
- Liechtenstein
- Węgry
- Czarnogóra
- Rumunia
- Bułgaria
- Chorwacja
- Wielka Brytania
- Norwegia
- Cypr
- Hiszpania
- Andora
- Pokaż wszystkie podjazdy
Ranking najbardziej stromych fragmentów
w Chorwacji
Ranking fragmentów podjazdów szosowych bez wypłaszczenia.
Wypłaszczeniem nazywany jest tu dłuższy odcinek o nachyleniu 9% lub poniżej.
1. Sveti Jure z Makarskiej (Biokovo)na dziesiątym kilometrze podjazdu (9.4km-10.6km) | 1.2km - 13.6% (max 16%) |
2. Kamienjak (wyspa Rab) (Zatoka Kvarner)na piątym kilometrze podjazdu (4km-5.4km) | 1.4km - 11.7% (max 14%) |
3. Bast (Biokovo)na piątym kilometrze podjazdu (4km-4.6km) | 0.6km - 13.6% (max 15%) |
4. Groznjan (Istria)na piątym kilometrze podjazdu (4.2km-4.6km) | 0.4km - 11.2% (max 13%) |
5. Kamienjak (wyspa Rab) (Zatoka Kvarner)na czwartym kilometrze podjazdu (3km-3.4km) | 0.4km - 10.8% (max 12%) |
6. Stara Baška (wyspa Krk) (Zatoka Kvarner)na pierwszym kilometrze podjazdu (0.9km-1.2km) | 0.3km - 12.0% (max 13%) |
7. Vojak od Opatija (Istria)na dwudziestym kilometrze podjazdu (19.6km-19.8km) | 0.2km - 14.4% (max 14%) |
8. Valun (wyspa Cres) (Zatoka Kvarner)na pierwszym kilometrze podjazdu (0.2km-0.4km) | 0.2km - 12.9% (max 13%) |
9. Veli Vrh (wyspa Krk) z Baski (Zatoka Kvarner)na dziesiątym kilometrze podjazdu (9.8km-10km) | 0.2km - 12.5% (max 13%) |
10. Stara Baška (wyspa Krk) (Zatoka Kvarner)na drugim kilometrze podjazdu (1.4km-1.6km) | 0.2km - 11.9% (max 15%) |
11. Vojak od Opatija (Istria)na dwudziestym drugim kilometrze podjazdu (21.2km-21.4km) | 0.2km - 12.0% (max 12%) |
12. Kras (wyspa KRK) od Dobrinj (Zatoka Kvarner)na drugim kilometrze podjazdu (1.1km-1.2km) | 0.1km - 13.1% (max 13%) |